MALMÖ ALLSTAR CHEER
Skånes största cheerleadingfamilj sedan 1997

Bli trainee

Är du intresserad av att bli tränare i framtiden men är för ung? Sök in som trainee och bli en del av vårt framtida tränateam!

Inför varje säsong söker vi nya personer som vill bli en del av vårt tränarteam. Som trainee blir du tilldelad ett lag och coacher som du går bredvid 1 gång i veckan. Här har du inget ansvar för laget utan är endast där för att lära dig och för att i framtiden kunna bli coach.

Hos oss finns de stora utrymmen för utveckling och precis som våra coacher kommer du få utbildning och medverka på kickofferna. Utöver laget och coacherna du går bredvid blir du även tilldelad en sektionsansvarig som kommer hjälpa och guida dig genom ditt år som trainee. När du sedan har åldern inne kommer du ha förtur för att bli coach hos oss.

Då vi endast har ett begränsat antal platser att erbjuda och kan därför inte garantera alla sökande en plats som trainee. Vi kollar därför på några punkter när du skickar in din intresseanmälan:

• Du ska fylla 13 år under 2024 alltså född 2011
  • Varit aktiv på minst en level 1 tävlingsnivå
  • Kunskap om cheerleading som sport
  • Förmåga att kommunicera
  • Kunskap om vad det innebär att vara en förebild

Anmälan för att bli trainee hittar du här.  Sista datum för anmälan är söndagen den 23 april. Därefter får du svar från oss.

Följ oss på Facebook:
Följ oss på YouTube: